Sunday, November 08, 2009

Nok en helg over

(Foto: Strikkelaura..og enda er bildene små..)

Helgene bare flyr av sted, til tross for at jeg har vært hjemme en uke med influensa.
Det skal bli deilig og komme tilbake til hverdagen, selv om jeg enda har veldig vondt i lungene.
Denne helgen har vi vært på den store kino dagen og sett This is it og Engler.
This is it var helt ok, greit å ha sett den.
Vi hadde jo billetter til Michael Jackson konserten i London, og DEN skulle jeg gjerne ha vært på. De hadde blitt helt RÅTT!!
Engler var en film som satt dype spor hos både meg og kjæresten min. Margaret Olin, som har skrevet manuset til filmen, fortalte om filmen før vi så den. Det var veldig rørende og intressant. Anbefaler Engler på det sterkeste!!

Både fredag, lørdag og i dag har vi malt stua. Tirsdag forrige uke kom de nye sofaene og de passet ikke til fargen vi hadde på veggene. Så nå har vi nesten malt ferdig, mangler bare en liten vegg, så det er deilig. I tillegg har vi fått ommøblert stua, tømt og flyttet en bokhylle.
Nå gjenstår det en IKEA tur og diverse interiør butikker for puter og stæsj. Jeg er definitivt IKKE sammen med interiør-blogger mann, min mann har til min store fortivelse egne meninger om hva som skal være i stua og ikke. Noen som har et råd eller ti? Jeg vil nemlig både ha det ene og det andre, mens kjæresten vil ha det stikk motsatte...huff.


PS! Bildet er fra Rockport, er ikke det lille huset søtt?

No comments: