Friday, November 06, 2009

Se! Garn!!



(Foto: Strikkelaura, hvorfor blir bildene så små?)

Jeg fant faktisk en garnbutikk i begynnelsen av shopping gaten i Boston forrige uke. Den lille butikken hadde for det meste broderi, tror aldri jeg har sett så mye broderi noen sinne.
De hadde en liten vegg med garn, som viste jeg å være veldig ekslusivt. Kasjmir, merinoull fra Italia osv. I min vrang forestilling, så er jo USA billig, med en dolla på 5,5 så var det jo veldig billig! Så siden de ikke stod prisen på noen ting. Så røsket jeg med meg to hesper garn, for og så bestemme meg for et hespe. Jeg trenger jo ikke akkurat garn...
De søte Beatrice Potter knappen klarte jeg heller ikke å gå fra, knappen lå ikke fremme i butikken. Så de måtte damen som jobbe butikken hente i kjelleren "Hvor mange sa damen?" i USA er alt billig "8 stk" .

Da var det bare å betale $84!!!

....garnet var jo ikke så fint....så knapper til $84 var vel litt i det drøyeste laget...

4 comments:

Iren said...

Hehe, det var kanskje litt i det drøyeste laget. ;) Koselig blogg du har!.. Jeg kommer definitivt til å følge med på denne.

Frk.Badegakk said...

Knappene var knallsøte, men prisen... nja så søte var de strengt tatt ikke=P

Agnes Martine said...

Stemoren min eier en nettbutikk med greie priser. Desverre har hun fått en kræsj, så den er veldig rotete akkurat nå, men går fortsatt ann å bestille. (Hun får snart den nye siden av de hjemmesidefolka som lager den for ho..) Ta en titt da vel www.broderihuset.no Ja, også må du jo titte innom min!

Du er utrolig flink til å strikke! Strikker du bare på gøy eller tar du bestillinger?

fru Storlien said...

Haha, den fella gikk jeg i i New York for et halvt år siden. lekkert garn ble innkjøpt, men ligger fremdeles til modning. knappene var superfine, skulle gjerne hatt noen sånne!