Monday, November 02, 2009

Origins


(Foto: Strikkelaura)

Jeg har lenge vært på jakt etter nye renseprodukter til huden min. Denne gangen har jeg vært på jakt etter en hudpleie seiere totalt fri for parabener og annet fiks fakseri. Jeg stod lenge å vurderte mellom Origins og Julique. Etter og ha prøvd begge og vært like fornøyd, fallt valget på Origins. Rett og slett fordi det er lett å få tak i tax free på Gardermoen (både inn og utlands).
I USA hadde de egne Origins butikker, og utvalget var enormt og ekstremt billig.
Det passet ekstremt greit at jeg var tom for aboslutt alt.
På bildet er det rensekrem (som kan brukes med og uten vann, jeg foretrekker uten vann siden jeg sliter med veldig tørr hud), tre ulike ansiktskremer som var på tilbud (lurer på om det var 200 kr for alle tre), serum, øyenkrem, bodykrem, ansiktsskrub, fuktighetskrem og fuktighetstonic til å bruke etter du har renset huden og før serum og fuktighetskremen.

På taxfreen får man kjøpt et sett som består at fuktighetskrem (full størrelse), øyenkrem, serum og fuktighetstonic til 249 kr. De har de både på inn og utland på Gardermoen.

Origins er både miljøvennlig, uten parabener og annet dritt, lukter fantastisk (ikke sterkt syntetisk) og er utrolig gode!!

Hvilken serier bruker du?

4 comments:

L said...

Jeg bruker Clinique 3 step. Synes kanskje den er litt sterk noen ganger, i og med at det er alkohol i toneren, men liker den veldig godt ellers

Leila said...

Jeg bruker Matis rens, dagkrem og øyekrem, Decleor serum og MD Formulations peeling.
Totalt avhengig av denne bloggen når det gjelder hudpleie :-D: www.hildechristina.com
Ellers tror jeg parabenfritt er fremtiden... (Matis er ikke såå flinke der, selv om de har det beste for huden min).

chocolatehead said...

Åh...misunnelig! Kjøpte noen Originsprodukter på taxfree for en stund siden, og nå er jeg på desperat jakt etter mere! Nydelige produkter ja :) Men finner man butikker i nærheten eller nettbutikker som selger og sender til Norge...? niksognei!

chocolatehead said...

Takker absolutt ja til handlehjelp av Origins, du er en knupp!! :))

Hvis du kan sende meg en mail så jeg får din mailadresse skal jeg sende en handleliste. Aner ikke prisen på disse produktene her i Norge, så du må gjerne informere meg litt hvis du har tid ;)

Har ikke så veldig lyst til å legge ut den private eåpostadressen min her, så sender deg en pm på hobbyboden :)