Saturday, January 02, 2010

Jeg har fått en baby!


1. nyttårsdag kom denne lille skapningen til oss! Er han ikke søt?
Vi er heeellltt fortapt i han ;-)

Han er kjempe snill, sover om natta, er stue ren og "hører etter".
Blir spennende å se hva slags katt det blir, foreløpig er han veldig koset. Sovner på fangene våre :)
Zappa som er hans navn er blanding mellom norsk skogkatt og perser, veldig fin blandig med andre ord.

I dag har jeg brukt dagen til å kjøpe katteleker og klorematte. Lekene var helt topp, løper rundt her på høygir, fnis!

8 comments:

Irene said...

Godt nytt år og gratulerer med en utrolig søt baby!!

Tone said...

Hei - godt nytt år - og gratulerer med ny sjef i huset!

Om du vil gå skitur i Ås - så velkommen! Du kan pakere på UMB (Universitetet) - og gå en rundløype derfra. Kun to oppoverbakker - og en mil tur.

tone

Vanilje said...

Kjempefin :) Han får du mye gøy med fremover!

Hanne said...

Fantastisk liten sak <3 :D
En sånne vil jeg også ha en dag..og så det råkule navnet da :D :D

Godt nyttår til deg!

Leila said...

Å, så nydelig, gratulerer! Perfekt da, med blandingen skogkatt og perser. Skal han være innekatt?

Gi han litt fisk for meg da (ikke bare sånn kjedelig tørrfor)! ;-)

Strikkelaura said...

Tusen takk alle sammen!

Leila: Han er innekatt ja, men får også være ute når vi er på hytte og hos svigers.

Auuud said...

For en skjønning altså!! Skjønner dere er fortapte i den... Godt nytt år til deg også! :)

Jorunn said...

Åhhh, nommen.... Hællandussen, Zappa var kjempesøt!! Jeg vil også ha pusekatt *sukk* Gratulerer med pusebaby!