Tuesday, January 12, 2010

Perfekte øyenbryn


(Bilde: Strikkelaura)

Jeg fikk dette øyenbryns sette fra Clarins til jul!
Du kan velge mellom tre farger til øyenbrynen dine, selv bruker jeg brun. Det følger med kost som gjør det lett å påføre, og øyenbrynsgelè som hjelper å holde hårene på plass.
I tillegg er det med en øyenskyggebase og en mini pinsett, de to har jeg ikke prøvd enda.
Jeg er knall fornøyd med dette sette til å farge øyenbrynen med, anbefales!
Selv synes jeg det definitiv er finest med litt farge på øyenbrynene.

Så vidt jeg kan se er dette sette ikke i salg enda, regner med at den kommer i vårkolleksjonen!

2 comments:

Jorunn said...

Jeg er også avhengig av å farge brynene og vippene mine, jeg er jo helt blass og fargeløs uten - føler meg ikke vel i det hele tatt... :S Kitet virket genialt!

Så dere har spist panna cotta også ja, hihi. Det er utrolig godt da, namnam!

Anonymous said...

I wish not agree on it. I assume nice post. Specially the title-deed attracted me to study the intact story.