Wednesday, January 06, 2010

Kjærlighet ved første blikk

(Foto: acne)

I går hadde vi en kjapp runde på Sandvika storsenter, og en tur innom Mark+Brandy som er en av yndlingsbutikkene min på Sandvika storsenter. Der stor disse herlighetene!
Det ble kjærlighet ved første blikk. Bare synd at prisen er skyhøy, 3500kr for disse herligheten. Kan jeg gjøre opp for at jeg fant kjole til bryllupe neste måned kjempe billig? og kan dermed kjøpe altfor dyre støvletter? Jeg trenger veldig nye støvletter og sliter med å finne noen som jeg liker og passer. Det kan uansett ikke forsvare prisen. Jeg får gå i tenke boksen..

Ja, forresten de er fra Acne og heter Rifle!

3 comments:

Nina og cocobongoo said...

Godt nyttår til deg min venn:)

De støvlettene var knall fine:) Helt etter min smak faktisk, men prisen var jo også fiiiin....? ;)

håper alt står bra til med deg.

stor klem

Spis, løp, les said...

Det var kjempefine! Og hvis du tar godt vare på dem vil de være fine i mange år!

Leila said...

Jeg stemmer for kjøpe - hvis du vet at de passer til din fot, og dine behov (de der passer vel til maange behov da;-))

Kvalitet lønner seg alltid, spesielt når det gjelder fottøy - har aldri angret på dyre støvlettkjøp - men på mange billige...