Friday, June 18, 2010

Award



Jeg har fått en award av Tag my Design

7 ting om meg selv:

1. Jobber innenfor et av Norges mest kjente og sterkeste merkenavn.
...og skal snart bytte over til et annet som er veldig kjent!
2. ELSKER å trene, jeg får aldri nok. Ingenting gir meg mer glede og energi.
3. Jeg hater hull i sugerør (ehhh..)
4. Jeg kan ikke kjøre bil med vanlig gir, da får jeg panikk.
5. Dyna mi MÅ ligger "rett" vei, i flg. sambo er jeg helt håpløs der. Det finnes ingen opp eller ned på en dyne påstår han.
6. Jeg elsker salat, frukt og grønnsaker. Her går det meste av matbudsjette vårt.
7. USA er favoritt landet mitt. Drømmer meg støtt og stadig over dit...
(8. Som sambo sa jeg MÅTTE skrive, at jeg elsker Celtics som tapte for Lakers i natt. Digger Garnett som alle andre :( )

No comments: