Saturday, June 19, 2010

Jorden rundt på 80 dager




Denne helgen har jeg vakt på jobb, ganske kjedelig. Ikke noen ting og gjøre, og er det først noe å gjøre får jeg ikke gjort det heller siden det er helg, hehe.
I kveld skal jeg og sambo på Operaen å se Jorden rundt på 80 dager. Denne ble egentlig skrevet til åpningen av Operaen, men det rakk de ikke. Ikke nok med dette, denne uka har det jo også vært streik i Operaen. Heldigvis er den avblåst nå!


Fast hver eneste lørdag morgen, trene jeg 1 time med spinning. Det rakk jeg ikke i dag, siden jeg skulle jobbe. Bildet er fra forrige helg, hele 798kcal!!!!
Siden det ikke ble spinning på meg i dag, tok jeg den timen i går. Deilig! Gleder meg allerede til spinning timen i morgen.
Dagene mine går stortsett til jobb, trening og sove. I hvertfall så lenge sommerværet ikke kommer ;-)

No comments: