Monday, June 21, 2010

Oh..!



Ja, så var bryllupet som hele Sverige ventet på over!
Jeg har hat jobbhelg, og har fått med meg sendingene fra Sverige direkte.
Med engang synes jeg kjolen var kjedelig, men i etterkant når jeg har hørt om hva slags restriksjoner hun har for kjole, synes jeg den er kjempe fin! (det verste jeg ser er stroppløse brudekjoler..)
Sløret var helt nydelig!

Jeg fikk også med meg talene, og må si at Prins Daniel sin var finest. Til helgen skal jeg i bryllup, og det gleder jeg meg mye til! :)



2 comments:

Lykkelinn said...

Hun var stilren og vakker - og helt enig med deg i at det var deilig å slippe den stroppeløse kjolen. Men jeg savnet bittelitt mer personlig tøtsj, jeg da... Litt kjedelig, kanskje? Særlig blomstene... ;)

Og jammen tror jeg vi bor i samme nabolag, ja! Så morsomt!

Strikkelaura said...

Blomstene er jeg HELT enig i.
De var rett og slett ikke fine!