Monday, July 19, 2010

Hello Kitty



Jeg har hermet etter selveste Frk. Pihl .
Hello Kitty cat key cap, elsker den!
Marc Jacobsen pynten kjøpte jeg i Boston i oktober for rund 20 NOK, ser de selges på Finn for 350kr. Sykt sykt syk...

Har vært en slakk dag her i heimen, fikk et kraftig migrene anfall i går kveld som har vart i hele dag. Ble bedre utover ettermiddagen og avslutter dagen i dag med et glass hvitvin (det er sjeldent!).
Satser på en god treningsøkt i morgen.

Noen her som har erfaring med Mykjemeir sine PTer? Da vil jeg gjerne høre om det.

2 comments:

Ladybird said...

Kjærevene, vi har nesten helt likt nøkkelknippe ;) Jeg har marc jacobsen i leoprad og en hello kitty i annen forkledning ;)

Lykkelinn said...

Stilig nøkkelknippe! Jeg har bare nøkler på mitt, men går hele tiden rundt og ønsker meg noe stilig stæsj å ha på det...

Strassbokstaven kjenner jeg forresten igjen - jeg hadde nemlig en lik en med Mannens forbokstav rundt halsen da vi giftet oss i fjor! ;)