Sunday, July 18, 2010

Nye sandaler



Kjøpte disse sandalene fra Dinsko(!!!) for en tid tilbake.
De er overraskende gode å gå i, og er i mykt skinn.
Pris: 499kr Dyre til å være Dinsko, men satset på at kvaliteten og at de skulle være gode å gå i matchet prisen. Det har de foreløpig gjort! :)

Jeg har som sagt hat jobbhelg, og ikke gjort stort. I dag etter jobb har jeg bare sovet. En i bygården vår klarte å utløse brannsirene i natt, så alle måtte ut. Kjedelig å få ødelagt nattesøvnen på en sånn måte. Bra det ikke var brann, og vi får se på det som en øvelse.

2 comments:

mjuuugly said...

sv: Takk for hyggelig kommentar! Raw food og superfood er kjempespennende :D

Lykkelinn said...

Så kjekt med gode sko! Jeg har hatt et par knallgode sandaler de to siste somrene, men i fjor måtte de si takk for seg. På jobb klarer jeg meg med halvhøye hæler (litt fin må man jo være, hehe), men når vi skal til Malta må jeg få tak i noen skikkelig sandaler som er gode å gå i. Det betyr shopping!!!