Thursday, August 26, 2010

Acne Short Pistol



Jeg drømmer om disse skolettene dag og natt, har hat lyst på de lenge! Kan ikke bare noen kjøpe de til meg? Ikke hjalp det at jeg prøvde de på Shoe lounge og de passet perfekt..sukk..

I dag har jeg vært å spise middag med min skjønne venninne. Jeg fikk samtidig hat et lyn kurs i strikking med henne. Hun skal strikke babyteppe, til hennes baby som kommer i vinter <3
Kjempe koselig kveld! Litt bedre på jobb i dag også, i morgen er det helg alt. Det skal bli deilig :)

4 comments:

Lykkelinn said...

Kan du ikke bare kjøpe dem til deg selv, da? ;) Noen ganger må man bare slå til og belønne seg selv. En høstgave???

De var i hvert fall utrolig lekre!!

Nina og cocobongoo said...

De var knall lekre- tror de faktisk hadde vært supre til meg også...thihi;)
Synes absolutt du fortjener de- løp og kjøp;)
Ha en fantastisk kveld!
Smil og klem
Nina

Strikkelaura said...

Hadde jeg hat penger så!


...men i dag på vei hjem fra jobb, ringte mamma og pappa og sa at de var mine! Hurra, jeg er verdens heldigste! :D

Rock'n Roll Ballerina said...

De bootsene er kjemp fine! Du har snille foreldre også:). Nå blir helgen ekstra fin eller hva, du skal vel ut og gå i nye sko:) Ha en fin fredag!