Wednesday, August 25, 2010

YSL høst




Jippi, i dag fikk jeg takk i GULL lakken fra høst looken til YSL!
Jeg fikk kjøpe en ubrukt tester, de var tomme for "vanlige" lakker. Snakk om flaks!
Denne lakken er heltdekkende gull, utrolig fin.

Ja, som sikkert noen skjønner er jo over middels interessert i neglelakk.

I dag har jeg vært i Østfold på jobb, det går greit å kjøre strekning Oslo-Moss selv om jeg er sent hjemme om kvelden. Denne uka er det forøvrig greit siden sambo ikke er hjemme. Nye jobben går veldig greit, selv om det er ekstremt masse informasjon på kort tid. I dag var jeg innom tanken at dette ikke var overkommelig, trøster meg med at sånn er det vel i alle jobber når man er ny.

1 comment:

Allis i Eventyrland said...

Hva jobber du med? :) Den følelsen går heldigvis over, litt etter litt!