Tuesday, September 07, 2010

Me Want



Jeg ønsker meg skikkelig dette bilder her, dessverre er det utsolg og finnes i begrenset opplag. Skulle noen komme over ett, så send meg en mail: strikkelaura@gmail.com
Da vil jeg bli så glad!

Har i kveld ikke gjort stort etter jeg kom hjem fra trening, har tent sterinlys, hat en kosete pusekatt på fanget, drukker te og skravla i tlf med både mamma (som var på en over 2 timer lang sykeltur!!!) og pappa.
Sambo er sammen med guttegjengen å ser fotballkampen ute, helt greit for meg :)

1 comment:

Lykkelinn said...

Åh, det var kult! Hva slags bilde er det, eller hvem er fotografen? Jeg ser mange tøffe bilder rundt omkring, men synes det er så vanskelig å vite hva som passer hos oss og ikke minst på hvilken vegg. Er litt schizofren i smaken, og da kan det fort bli litt rotete på veggen også... Men dette var veldig kult, da!