Monday, September 06, 2010

Tilbake fra Tyskland



...og jeg har kjørt go kart for første gang, det var skikkelig morro!

Jeg var på trainee samling, med folk fra hele Europa (og ei fra USA). Vi hadde et skikkelig intensivt opplegg, men gøy og interessant.
Vi hadde bla. en coach som fortalte om "cross culture communication" som jeg synes er kjempe intressant. Kommunikasjon er et av mine fagfelt.

Siden jeg kom hjem fra Tyskland, natt til fredag har jeg vært helt pumpa for energi. I helga gikk det mest i soving, synd egentlig siden det var nydelig vær i Oslo. På lørdag var det en liten tur ut, til min søte venninne hadde bursdag. Det var utrolig koselig :)

2 comments:

Allis i Eventyrland said...

Gocart har jeg også lyst til å prøve, det ser så gøy ut! :)

Ha en fin tirsdag!

Lykkelinn said...

Tyskland, samling og gocart hørtes veldig morsomt ut! Ikke så moro å være tom for energi, men vi får satse på at den kommer sigende tilbake etterhvert!