Monday, November 08, 2010

DLM- Don't Leave Me




Dette bordet i hvitt fra Hay, hadde passet perfekt ved siden av den nye stolen vår. Sambo var foreløpig ikke helt enig, så denne må jeg jobbe litt med ;-)
Koster rundt 1000kr, og selges på Hay i Hegdehaugsveien.
Fint navn har det også "Don't Leave me".

Kjenner jeg er ganske sliten etter helgen, Sambo stod opp kl 04.00 i natt for å rekke første flyet til København. Siden jeg våkner ganske lett og ikke får sove igjen, har jeg også vært våken siden kl 04.00. Etter jobb skal jeg lese til eksamen med to venninner, håper jeg får i meg nok kaffe innen den tid.

Jeg må også nevne at min gode venninne fikk barn i natt, hurra! Jeg ferdigstillte to strikkeplagg til den nyfødet i går, uten at jeg visste at fødselen var i gang (han ble født 5 uker for tidlig). Det må vel kalles karma ;-)

No comments: