Sunday, November 07, 2010

For en fin helg





Åhh for en herlig jentetur til Østfold jeg har hat i helgen. Tror jeg både har ledd og spist nok til neste år :-)
Jeg har vondt i ALLE muskler, vi har ledd, ledd, ledd og ledd. Også- spist da, smågodt, kaker og chips. Sunn mat var det ikke så farlig med!
Det er så utrolig deilig med slike helger.
Sambo var på guttetur, og hadde med seg Zappa.
Vi er begge kjempe fornøyd med helgen, oppladet på sladder og latter fra vennegjengen.

I morgen er det jobb igjen, for min del starter uka dårlig uten bil. Håper å få den tilbake på onsdag, man blir jo helt "hemma" uten bil. Gruer meg masse til å komme meg til jobb i morgen, æsj! Tror nesten jeg må unne meg en kopp kaffe på vei til jobb, kansje det går litt lettere da.
Sambo skal til København på møte, så da stikker jeg av meg flexus korte hans ;-)
Sener på kvelden kommer to søte venninner, intensiv lesing frem til eksamen på onsdag (helg? hvor er du??)

No comments: