Tuesday, December 14, 2010

London mat


Jeg har som tidligere nevnt vært i London på møte. Etter møte var det sosialt og middag på byen. Første dagene var vi på en Indisk restaurant, like ved Oxford street. Helt grei mat, de hadde modernisert den indiske maten. Jeg liker nok bedre den tradisjonelle indisk maten. Vi fikk drinker i kokosnøtter, jeg likte den ikke. Men jeg er ikke spesiellt glad i drinker, blir for søtt for meg. Der var allikevel stas å få servert drink i en kokosnøtt.
Dag nummer to var vi på Gabels, typisk engelsk mat. Her fikk verdens største Fish&Chips, hadde ikke sjangs til å spise opp halvparten. Aldri har jeg sett så store prosjoner.

1 comment:

Hilde N said...

Hehe. Jeg elsker England, men britene kan vel ikke akkurat få skryt for de kulinariske vanene sine.
Men en skikkelig tilbredt fish and chips er godt da, men ikke når det blir for mye (og ikke når chipsen er dynket i eddik - hva ER det for no´???)