Friday, December 17, 2010

London shopping

Jeg hadde følelsen av at jeg løp rund hele London etter Smashbox produkter, til slutt fant jeg det på Debenham. De hadde 15 % på alle vare den dagen. Betalte 400kr for begge to, bare Photo finish koster 385kr i Norge.
Jeg ble overrasket over Photo finish, huden blitt matt og glatt, veldig bra.
Rasket også med meg matt solpudder UTEN glitter (nesten umlig å finne), veldig fint. Kjempe fornøyd med kjøpene!

Jeg har lenge vært tilhenger av skikkelig hudpleie produkter, uten parabener og andre ymse tilsettningstoffer. Mest mulig naturlig.
The Organic Pharmacy hadde egen butikk i London (hurra!), jeg dro innom der og kjøpte Antioxidant hudkrem og lifting øyenkrem.
Litt usikker på om jeg liker produktene, øyenkremen svviirr i øyene. Dette er vel ikke normalt? Hudkremen er litt for flytende i konsistensen for min smak.
Jeg er litt usikker på om dette faktisk stemmer eller om det er den elendige servicen jeg fikk i butikken som snakker. Burde ikke kjøpt noe....evt. The carrot butter som jeg egentlig skulle kjøpe!
Jeg skal prøve de litt til, før jeg forkaster det helt.

No comments: