Friday, March 11, 2011

Sukkerfri og fantastisk god sjokolade!

Jeg kjöpte 600g sukkerfri sjokolade på eBay i går. En gigantisk pose, akkurat den på bildet. Jeg fikk mine Mama lupe's i går (som forövrig var kjempe gode!), og der fulgte det med en smakspröve på Russell Stover sjokolade. Det er uten tvil den beste erstatningssjokoladen jeg har smakt.
De hadde et lite utvalg på www.dialife.dk ,men jeg slo til med 600g fra eBay...så da er det bare å vente.

Migrene anfallet er bedre i dag, det er sol og blå himmel i Stockholm, det er fredag....og KJÄRESTEN ER HER!! For en fantasisk dag, kan ikke dagen bare gå eennddaa fortere.
Jeg er ikke trött, tross for av jeg og sambo skravlet til langt på natt. Våkner kl 05 av at han fikk en skikkelig hostekule, det ente med at jeg stod opp for å lage te...haha..

No comments: