Saturday, April 23, 2011

Djurgården & Vasa museet

Fra tirsdag til i dag fredag har mamma og pappa vært på besøk. Sambo kom på onsdag, vi har hat noen kjempe koselig dager. Jeg skulle egentlig vært i Oslo, men er kjempe glad for at jeg ble igjen i Stockholm.
Være er helt fantastisk, opp i mot 20 grader og sol. Jeg lager fotoalbum, strikker, ser film, leser bøker og slapper av. Perfekt påske!


I går tok vi ferja over til Djursholm, og besøkte Vasa museet. Utrolig interessant!!

Mamma & Pappa kom som reddende engler, og det var så utrolig godt å se de igjen. Savne de allerede...men blir nok ikke så lenge til jeg ser familien igjen. Ryktene sier at min bror kansje kommer på besøk om noen små uker. Håper det. Vi er begge to veeeellddiigg glad i karuseller, og jeg har så lyst til at vi skal dra på Gröna Lund.


Neste uke venter en lang Oslo tur til ubestemt tid, jeg har mye å fikse i Oslo. Håper også på å få en del saker ut av verden, og flytte hjem til Oslo i slutten av mai.

No comments: