Thursday, April 14, 2011

Hektisk dag

I dag har det vært en utrolig hektisk dag, jeg har vært i mange møter utenomshus. Dagen har bare flydd av sted!
Da jeg kom hjem i stad har jeg dekket bordet, bakt sjokoladekake med glasur, spist middag, støvsugt, tatt oppvasken, sjekker om vaskemaskinen var ledig (noe den ikke var) og ryddet. Først nå ha jeg satt med ned!
Kjøpte 30 tulipaner for 100sek i dag, det synes jeg var billig.
Jeg har også kjøpt påskeegg til mine venninner som kommer i morgen, med godis i. Kjøpte også et stort påskeegg til kjæresten som jeg skal fylle med godis.
Dette har vært dagen min!

Gleder meg veldig til mine venninner kommer i morgen, kan bare ikke få sagt det nok ganger.

1 comment:

Hilde N said...

Kos deg masse med venninner!! Snill du er som lager påskeegg til de da!