Monday, September 26, 2011

Lykken er..







...er en kjæreste som kommer hjem fra reise med mitt favoritt moteblad uten har jeg har spurt om det! Små gleder i hverdagen, fine kjæresten min :)
Utenlandske moteblader (og interiør) er best. Spesiellt fra Danmark!

Eller har jeg fått satt to GIGANTISKE sprøyter i hver skulder. En blanding av kortison og smertestillende, er spent på hvordan det går når bedøvelsen går ut. Legen sa at det kunne bli litt vondt i natt, det blir spennende. Foreløpig er jeg bare lykkelig av å endelig få behandlig, og denne gangen virker det riktig.
Også, var det kneet mitt i dag. Fire uker siden i dag, og det er fortsatt stivt..heia heia blir nå bra!

Jeg er på jakt etter trening i varmvann i Oslo, finnes det? Blir gal av og ikke få trent, så nå prøver jeg alternative behandliger. Legen i dag anbefalt meg ogå yoga, og jeg driver jo med Bikram yoga. Må bare vente til kneet blir bedre igjen..

No comments: