Sunday, September 25, 2011

My new shoes

Nye høstboots er i hus!
Jeg har vært på jakt etter noen fine skoletter.
Acne Pistol har vært utelukket for meg, mest på grunn av høyden. Jeg ville ha sko jeg kunne bruke hele dagen. Nå når kneet mitt er ut av drift, må jeg være forsiktig med skotøyet. Disse har perfekt høyde på hælen, er semsket og feminine (Bianco sin kopi av pistol er for maskuline for meg).

Det eneste er at de er glatte under, så jeg må skifte såle på de. Noen som vet hvor i Oslo de er flinke til det? (Jeg vil ikke skli å få kneet mitt ut av ledd engang til..)

3 comments:

fru Storlien said...

jeg mener å hukse at det er en flink skomaker på Youngstorget?

Anonymous said...

www.everestsko.no e e veldig fornøyd med :) Rett ved majorstukrysset, kirkeveien 56. Fiksa såler på mine Acne Track der i fjor. Veldig bra håndtverk! klem fra astrid

Strikkelaura said...

Tusen takk for gode tips!