Monday, October 31, 2011

Juice


I går til frokost laget jeg ferskpresset gulrot og ingefær juice. Jeg hadde en del gulrøtter til overs og bestemte meg for å lage en juice av de. Inspirert av "Morotsjuice" fra Wagamama i Stockholm (nærmeste naboe til kontoret hvor jeg jobbet).
Jeg må innrømme at min versjon ikke var fullt så god som den som de har på Wagamama, jeg tror det skylles at mine gulrøtter var litt vel søte.
Uansett var det morsomt å dra frem juicemaskinen igjen, skal ikke se bort i fra at jeg prøver noe annet til helgen.

Jeg har trent i dag, helt utrolig deilig og jeg fikk en god økt (dette er faktisk økt nr tre siden lørdag, og tar jeg med gåturen jeg haddde på èn time etter trening på SATS har det blitt fire økter!).
Videre dro jeg til byen for å hente noen billetter på Nasjonalteateret, før jeg endelig fikk tatt nye blodprøver. Resten av dagen skal jeg lage hjemmelaga tomatsupper, passe på pus som har blitt kastrert i dag og lese til eksamen. Ha en fin mandag!

No comments: