Sunday, October 30, 2011

Helgen

 Jeg har ei veldig søt venninne, ved navnet K. Hun hadde med en gave til meg forrige helg da vi feiret bursdagen til kjæresten. Jeg er veldig svak for ugler og cerise-rosa! 
Tusen takk K, jeg er veldig veldig glad i deg <3 
Det er ingen som må tåle så mye sprøyt fra med som henne, og det er ingen som  kan roe meg ned så mye som henne når jeg er i full panikk, det er ingen som kan være så konstruktiv som henne, og det er ingen som er så snill, søt og morsom som henne!

Dagen i dag har vært laaannggg og aktiv.
Jeg stod opp kl 0845, laget frokost, lest to timer til eksamen, vasket klær, gått tur rundt Sognsvann, malet stuebordet, fjernet flekker på lys sofa og hvitt gulvteppe, spist middag, vasket enda mer klær...osvosv. En effektiv og fin søndag!
Nå er det litt tv-titting og strikking før senga venter.


I det jeg skriver dette innlegget har Sambo klart å sette fyr på en pose med popcorn, så nå er leiligheten røykbelagt, det svir i øyene og det lukter helt forferdelig...hurra..

No comments: