Thursday, October 27, 2011

Rått og råde fra den siste tiden








Julen har kommet til Oslo!




Jeg har hat fest for mine gamle kollegaer.




Kjæresten har hat bursdag, kakao og muffins på senga. Det ble også feiret med fest og middag. Hurra hurra!




Jeg fikk smake den beste rawfood kaka jeg har smakt. Fri for sukker, melk, gluten og annet dritt. Smakte kjempe godt!




Kjæresten hadde med den fineste gaven hjem fra jobbtur. Eurowoman er mitt favoritt moteblad uten tvil.




Den fineste pusekatten har blitt stor, og "prater" hull i hodet på mor & far.

Som vanlig ganske hektisk i heimen.
Skal på SATS for første gang på 9 uker(!!!!!!) i helga. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg. Dessverre er det fortsatt en lang vei å gå med kneet, men det går fremover heldigvis.

Ser frem til en rolig helg, er litt usikker på om det blir hytta eller byen.

Ps! Overse iPhone bilder, det verste jeg vet selv er dårlige bilder i en blogg eller iPhone/iPad bilder...men det for gå for denne gang.

No comments: