Tuesday, November 08, 2011

Middagtipset


I går slengte jeg sammen litt av restene etter forrige ukes middagspose, og det ble veldig godt. 

Dette brukte jeg:
1 pk frossen torsk
en halv squash
en halv purre
1 liten paprika
2 fedd hvitløk
en halv boks creme fraich 
ca 1 dl matfløte
en halv pakke Chorizo
krydder

Slik gjorde jeg:
La frossen torsk i ildfastform, kutta opp grønnsakene og la det over. Blanet to fedd med hvitløk i creme fraich sammen med litt pepper, la det over grønnsakene og fisken. Tilsatt ca 1 dl med matfløte, og strødde litt oppskjært chorizo over.

Satte det inn i ovnen på 200grader i ca 30 min.
(Jeg snakket i telefonen med både Mamma og venninne K mens jeg laget mat, men skjær litt i fisken og se om den er ferdig).

Du kan godt servere retten med ris eller pasta. Jeg spiste den bare sånn.

Restene spiste jeg til lunsj i dag, kjempe godt!


Dagens middag er vegetar enchilladas, mmm gleder meg. Men først er det trening, jippi!

No comments: