Friday, December 30, 2011

Årets juleferie er over


Så var årets juleferie over, ni dager var jeg hjemme hos mine foreldre og det føltes ut som èn dag. Tiden har bare rast forbi!
Jeg har ikke gjort en dritt i jula, jeg har spist uendelig mye sjokolade, kaker, boller, fet mat og drukket uendelig mengder med julebrus og eplemost. En eneste treningsøkt klarte jeg å presse inn i løpet av de ni dagene, rett og slett for dårlig.
Satser på årets siste treningsøkt i morgen, min favoritt Bikram yoga!

Men jeg har hat en kjempe fin jul, en av de fineste og beste julaften. Kjempe god mat, god riskrem og vi avsluttet kvelden med Buzz, jeg og mamma vant!
Ikke minst fikk jeg altfor mange gaver, jeg fikk alt jeg ønsket meg og enda litt til. Kjekt med litt nye klær, det trengte jeg virkelig.

Alt i alt en super avsluttning på året, en jul som jeg ønsket, avslappet, sovet mye, spist mye og kost meg mye.

Nå gleder jeg meg til å se pusekatten vår, trene og spise havregrøt til frokost på mandag. Jippi!

No comments: