Saturday, December 31, 2011

2011



April: Jeg dro tl Roma for å besøke ei venninne og det skjedde en hel del annet i livet mitt som ikke var så positivt.
September: Jeg slet fortsatt med kneetjeg satte fokus på produkter uten parabener og jeg begynte i ny jobb (vikariat). Jeg kom også inn på et behandlingsopplegg for migrene på Ahus.
Oktober: Bortsett fra at kneet var fortsatt vondt, skjedde det her
November: Vi fikk en brå start på dagen og jeg var inne for å vurdere operasjon av kneet (noe det blir!).
Desember: Jeg fikk mange fine julegaver, jeg leste til eksamen og jeg dro hjem på en herlig juleferie.

De første seks måneden var det mye reising. Vi var fire jenter i et team via jobb som møttes i ulike storbyer i Europa. Veldig spennende og gøy!
Jeg hadde en fantastisk tid i Stockholm som jeg aldri ville vært foruten. Spennende jobb, verdens snilleste kollegaer, kjempe fin by og genrellt kjekke folk.

De siste seks måneden har vært veldig veldig tunge. Mye sykdom, mye press og mye usikkerhet. Det toppet seg da kneet gikk ut av ledd igjen, da ble høsten ekstra lang og det fortsatt ikke bra..
Så vil jeg si takk til venner, familie og kjæreste som har stillt opp så godt de har kunnet for meg igjennom disse periodene. Dere vet hvem dere er <3



 Jeg håper og krysser fingrende for at 2012 blir det beste året!

2 comments:

Lykkelinn said...

Så fin oppsummering av året! Selv om jeg skjønner at avslutningen ikke ble den beste, er det jo fint å se tilbake på mange tine opplevelser også. 2012 kan bare bli bedre, tror jeg! Godt nytt år!

Strikkelaura said...

Det håper jeg også, jeg har ventet lenge på dette året og foreløpig har det gått kjempe bra. Tusen takk, og godt nytt år til deg også :)