Wednesday, February 29, 2012

Jeg elsker striper!

Er det noe jeg aldri blir lei, så er det den maritime stilen. Hver vår/sommer må jeg ha noen stripete plagg inn i garderoben min. Jeg hadde som sagt familien min på besøk i helgen, og vi var innom noen butikker. I en av butikkene hang jakken som er på det første bildet, i dag gikk jeg tilbake for å kjøpe den, men da var den utsolgt. Fant den på nett, så nå er det bare å vente i spenning.
Er år og dag siden jeg har kjøpt meg noen nytt, så jeg gleder meg skikkelig til et nytt klesplagg i skapet.

Ellers har jeg time hos en kirurg med kneet mitt i dag, han skal vurdere mine MR bilder. Veldig spennende!

1 comment:

Jorunn said...

Åhh, minner meg på at jeg MÅ tilbake til H&M raskere enn raskest for å kjøpe en herlig GRØNN veske som jeg angrer sååå på at jeg ikke kjøpte da jeg var innom i går. Og det hang bare en igjen på stativet...