Friday, March 02, 2012

Vår

















(Foto: æsj! dumme iPhone bilder)

Denne uka har jeg gått mye tur ute, de siste to dagene har det vært fantastisk vær. Så utrolig deilig å kjenne sola i ansiktet og at høstjakken min er for varm. Jeg har gått nye steder i Oslo som jeg aldri har gått før, skikkelig kost meg!

I dag er det siste dagen jeg har "fri" før jeg begynner i ny jobb på mandag, og akkurat det kjenner jeg meg veldig klar til. Det skal bli deilig med skikkelig rutine i hverdag, og ikke minst penger på konto.
For de som bor i nærheten eller i Oslo kan jeg fortelle at Mathallen Vulkan skal ha en forsmak på hva Mathallen skal ha å tilby når den åpner til høsten denne helga! (så nå at de åpnet kl. 12.00 i dag, jeg har visst gått rett forbi..)

1 comment:

Lykkelinn said...

Synes det var fine vårbilder, jeg! Det er så koselig å tusle gatelangs når våren kommer og været er fint, og ikke minst er det fint å bli bedre kjent med byen sin!