Tuesday, April 10, 2012

Påska 2012

(Bilde: weheartit)


Påska for meg startet med hyttetur sammen med noen skjønne venniner. Det ble en helg med mye latter, mye god mat, vin og et bad! I minus èn grad klokken to på natta, fant jentene ut at de skulle bade. Noe som resulterte i enda mer latter.

Videre hadde jeg og sambo fri de tre første dagene i påska, vi fikk gjort litt småting i leiligheten, blandt annet hengt opp bildet på soverommet, vasket leiligheten (vaskehjelpen vår hadde dratt på ferie), hat mine kusiner på middag, spist frokost på kafè, trent og ja i det hele tatt fikk vi gjort ganske mye på tre dager.

Siste del av påsken tilbragt vi i byen i mitt hjerte, Stockholm.
Der ble det masse god mat (mums!), vin og vandring i bydelen hvor jeg bodde på denne tiden i fjor. Jeg fikk også tatt en te med en av mine tidliger kolleager i Stockholm. En helt fantastisk skjønn og vakker dame!

Vi valgte å kjøre til Stockholm, noe som var super smart. Det gikk jo så fort, så det har vi bestemt oss for å gjøre igjen. Jeg drømmer om en sommerferie i skjærgården i Stockholm, etterfulgt av en uke på Gotland for eksempel. Jeg tok ingen (!) bilder med kamera mitt, men jeg tok noen med iphonen som jeg har lagt ut via instagram.

....og tilslutt hipp hipp hurra for N som har bursdag i dag! Håper dagen din blir fin søta :)

No comments: