Thursday, May 17, 2012

17.mai!




Min Frafjord bunad/Rogalands bunad!


Champagne og melk, typisk 17.mai frokost.


Skaugum, helt latterlig mye folk.


Min venninnes nydelige sølje, jeg digger den (jærbunad).


Verten hadde laget en kjempe nydelig bringebærmousskake. Jeg spiser ikke sånnt, men hele kaka forsvant og det er vel et tegn på at den var god?


Nok et bilde fra min bunad.


Dagen i dag startet med tradisjonen tro med champagnefrokost. Vi var 20stk til bords, nydelig frokost og vakker allsang :-)))

Videre tok vi turen til byen, sola skinnte og stemningen var bra.
Ble litt for mye folk for meg, så jeg kjøpte meg en blings på Grünerløkka bakeri (nytt favoritt sted) og dro hjem.
Pakket litt saker og ting før Sambo kom hjem fra byen, da satte vi satte kursen mot hytta. I morgen kommer et vennepar av oss, så denne helga blir fin.

Fin 17.mai med andre ord!


PS! Tok bare bilder med iPhonen mao. dårlig kvalitet..

No comments: