Wednesday, May 23, 2012

Elskbart vær




















(De tre øverste bildene er fra hytta i helga, og de tre nederste fra parklivet de to siste dagene).

For et fantastisk vær vi har hat de siste dagene. På hytta i helga ble det både grilling, bading, båtliv og soling. En perfekt helg!

De siste dagene har jeg vært i parken å solt meg etter jobb. Helt ubeskrivelig deilig.

Migrenen min setter derimot ikke pris på det ekstreme væromslaget. Har hat migrene tre dager i strekk. Derfor har det ikke blitt noe trening eller yoga foreløpig denne uka :/
Jeg la ut på en sykkeltur i går kveld, men punkterte etter 12 minutter. Kjenner jeg sliter skikkelig med tanken på å trene inne i dette været. Håper på å få til en eller annen treningsøkt i løpet av helgen, helst ute!



Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: