Sunday, January 31, 2010

Kino i januar


"It's Complicated" er en film med Merly Streep i hovedrollen. Det er ikke lenge siden "Julie&Julia" gikk på kino, og den synes jeg var veldig bra.
"It1s Complicated" var en hysterisk morsom film, absolutt den beste jeg har sett i januar. Pulikum, trampa og klapp-lo i salen. Jeg humret flere ganger ut over uka da jeg tenke på filmen. Gleder meg til den kommer på DVD! :)


"Did you hear about The Morgans?" er den nye filmen med Sarah Jessica Parker og Hugh Grant. Jeg synes selve filmen minnet veldig om SATC-The Movie, men det har kansje noe med at Sarah Jessica Parker spiller i filmen. Uansett, den var utrolig søt. Typisk jentefilm med happy ending!


"Avatar" i 3D, jeg hadde gledet meg til denne filmen, selv om at jeg visst at dette ikke var min type film. Selve filmen varer i nesten 3 timer. Vel, jeg sov i 30 min og kjedet meg I HJEL den resterende tiden. En helt forferdelig dårlig og kjedelig film. Bruk heller 140 kr på noe annet!

1 comment:

Auuud said...

Åh! Gleder meg virkelig til å se I`ts complicated :)