Wednesday, February 03, 2010

Vår lille pusekatt



(Foto: meg)

Nå har vi hatt vår lille pusekatt som ikke er så liten lengre i èn måned allerede. Tiden går kjappt, og han er en aktiv liten krabat. Jeg ser ikke ut å verken armer eller bein, helt oppskrapt av klør!
Jeg fikk en norgespakke i går, og den var utrolig propulær og leke med. Både å gjemme seg inn og hoppe opp på.
I morgen skal han få vaksine nr 2, så da er han ferdig grunnvaksinert. Så om noen måneder, når han har blitt litt større skal han kastreres og id-chipes.

Det er utrolig moro med katt, selv om det er mye jobb. Er veldig veldig glad i han, lille babyen min!

Er du intressert i sosiale medier? I forrige uke var det konferanse på BI med bla Elin Ørjasæter og Steinar J Olsen (Stormberg) som snakket om sine erfaring med bruk av sosiale medier. Søk på "Tidstyv" på Youtube, et lite utdrag kan du se på klippet under.

Tidstyv

2 comments:

Auuud said...

Nydelig!! :)

Siw said...

Såå skjønn! Jeg satt og lurte på om den kom i posten .. ;) ha.ha. Jenta mi er 11 år til våren, og jeg ser fortsatt ikke ut på armene - hun er skogkatt og vil helst ikke holdes. Veldig, veldig bra at du vaksinerer og chip`er og kasterer. Pusen din vil ha det bedre, leve sunnere og være tryggere. Kost har noe å si for puser, også - ikke bare for oss mennesker. Hvis du kjøper fõret ditt i dyrebutikk istedet for Rema, får pusen næringsrik kost istedet for saltholdig fastfood-mat(Rema). Jeg er overbevist om at dette er medvirkende til at jenta mi er i så god form i denne alderen. De er noen fantstiske venner, disse pelskledte! Nyt ham :) Klem på deg!