Saturday, March 19, 2011

Savn og FIP


Jeg savner Zappa helt forferdelig, jeg tenker på han hver dag hele tiden. Han var den beste pusekatten i hele verden, med masse personlighet. Han var bare helt fantastisk..
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle savne han sånn masse, men han forsvinner ikke fra hjernen mitt. Jeg glemmer ikke da jeg var hos veterinæren hver dag i over en uke. Eller alle timene jeg ventet på telefon fra veterinæren- i håp om at det ikke var så alvorlig som de trodde. Eller da jeg satt opp om natten med denne lille pelsdotten i armene, livredd for at han skulle dø...

Zappa fikk FIP, og det finnes ingen medisiner som hjelper mot FIP. Katten dør innen max 5 uker fra de får det. Vil du lese mer på FIP, er denne linken bra!

Vi har lyst på ny katt når jeg flytter tilbake igjen fra Stockholm, men jeg er livredd for at den eventuelt nye katten skal være syk...inntil videre er det bare oss to, sambo og meg.

No comments: