Saturday, March 19, 2011

Style by Elin Kling

Jeg har vært fan og lest bloggen til Elin Kling før hun ble super kjent. Jeg liker egentlig hennes venninne Linn Gustavsson sin blogg bedre, dessverre ser det ut som hun har sluttet å blogge.

Elin Kling har fått sitt eget moteblad i Sverige, tidliger i uken kjøpte jeg det. Hennes magasin minner veldig om Costume, bare enda flere artikkler som jeg ikke liker. Jeg ser nesten bare på bildene, og lengre artikkler om kjendiser bryr meg mitt bak.

Jeg leser en MENGDE bladet fortiden, siden wmin sambo (eller nå kjæreste da, siden vi bor i to ulike land) får alle magasiner på jobb. Tenkte jeg skulle lage en liten anmeldelse etter hvert.

I dag har jeg lite planer, skal snart gå en tur ut. Skal jakte på Kusmi te, en liten notatbok og kaffe(jippi!!!).
Må jakte på mandelmel også, der ikke så mange som selger det i butikk her i Stockoholm. De som har mandelmel har bitte små poser på 100g. Jeg vil ha masse!! Trenger det til Troikaen jeg skal lage i dag.

No comments: